onsdag 25 april 2012

Avlopp

I går var YIT  här och fixade med avloppet till diskbänken samt koppla ihop golvvärmen.


Nästa vecka är sambon hemma och väl passande så kommer vårt "halva" kök på Onsdagen.
Halva innebär att vi vara har beställt stommar och luckor... Inga vitvaror och inga knoppar.

Vi är lite oense eller osäkra kanske är mer passande i sammanhanget om val av färg, Vitt, Rostfritt eller Svart... Ja ni som känner mig rätt vet nog vad jag vill ha, och min sambo det motsatta!

Jag skulle vilja lägga golvet, montera köksskåpen och sedan känna mig in i val av vitvaror.

MEN... nu är det så att fläkthålet bör borras och fixas med innan skafferiet skall färdigställas och skåpen på plats, vilket innebär att vi borde välja fläkt. Samtidigt bör den vara 80-90 cm bred och det verkar inte finnas så många modeller i den storleken.

Denna är min favorit!





Fredriks favorit!

Formen har vi iallafall gemensamt!






IKEA:s "dåtid"
Det råder delade meningar om fettfläckar på rostfritt och svarta vitvaror.

Ni får gärna dela med er av era egna erfarenheter i val av vitvaror, tips och råd är hjärtligt välkomna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar