torsdag 26 april 2012

Återvinning!

"Någonting nytt och någonting gammalt"

Min far visste precis vad jag letade efter när jag talade om att jag skulle vilja ha en gammal dörr till vårt kommande skafferi.

"En gammal dörr med fönster i"



Här är den; Lite blå och mycket smutsig men med lite uppfräschning, omvårdnad och massor av matt vitfärg kommer den se strålande ut! Eller vad tror ni?!



Jag har en hel del  jobb inom "renoveringsobjekt" i form av måla om och förnya möbler.
Men så var det TIDEN ;-) Det är ett kul sidoprojekt i form av både kreativitet och avkoppling för mig!

Nu väntar natten, imorgon åker vi till Mora på äventyr jag och gumman T! 10 månaders koll på bvc, ja vi går kvar i Mora. Sedan blir det lite shopping och lunchbesök i blomsteraffären!



1 kommentar:

  1. Vilka spännande projekt ni har för er :) Vi går föresten också kvar i Mora och är mycket nöjda över det valet. /Lina

    SvaraRadera