måndag 21 november 2011

Packningspaus

Måndagmorgon, sista måndagen i huset i Mora.
Jag och Tyra tog en ordentlig sovmorgon till kl 9, kändes efter en händelserik helg!

I Fredags körde vi grejer upp till Gåsvarv, med tanke på det milda vädret var de perfekt blomkörarväder!
Jag har ju en hel del blommor så de blev full bil!

Massagen som jag unnade mig var underbar, jag blev helt enkel en ny människa i både kropp och stjäl!

Lördagen innehöll en liten utflykt söderut mot Leksand, där var den lilla köksmässan, den var bra och vi fick en ide på planlösning med oss hem, en som både jag och Fredrik gillar skarpt!
Så nu har vi 2 planlösningar uppritade en lite vanligare U- formad och en mer öppen!

Lite bilder från mässan kommer här:

 Det var Vansbro kök och Kungsängskök som visades!

Vidare raggade vi neröver till Borlänge, en barnstol till Tyra inhandlades och lite julklappar, ett besök på kupolen och hälsade på Blomsterriket tjejerna, mina gamla goa kollegor


Nej, en promenad i detta konstiga novemberväder och sedan åter in i packningsprossesen igen, herrejösses vad saker man har =) Nyttigt att flytta, men nu får vi betydligt större och då kan man sprida ut sakerna lite mera!

Härlig måndag på Er!


1 kommentar:

  1. www.desiretoinspire.net/blog/2011/11/7/kitchen-inspiration.html

    Lite häftiga kök :)

    SvaraRadera