fredag 23 november 2012

Linneskåp

Ännu ett av mina målarprojekt är klara!
...Och så här blev resultatet:
Nu är det placerat på sin plats i vardagsrummet, mot råspontväggen!
I skåpet skall det förvaras, något som jag är väldigt allergisk emot att det står synligt framme... DVD filmer...
Johanna föll pladask när hon såg dessa söta blommiga beslag!
Jag undrar jag hur länge det lurviga hjärtat får hänga kvar på beslaget... i morgon bitti har nog Tyra Malm gömt det på ett säkert ställe!
Det börjar smyga sig in lite adventspynt här hemma... Krispigt vitt blandat med mjuka inslag av mossa och ljus, massor av olika ljuskällor. Jag väntar med det röda... det känns lite tidigt!

Hyasinter, ett måste och mitt favorit ris, blåbärsris, gratismaterial som gör så mycket i det enklaste glas! Även lite lummer, självklart plockad på pappas skogsmark... =)
Den stora lyktan kommer från inredningsbolaget LIVING and ROOM som jag säljer!
Jag har börjat sälja inredningsdetaljer i form av HOMEPARTYN!
Jag är fullbokad i december men om ni är intresserade av att vara värdinna, med många fina erbjudanden varje månad så är ni välkomna att kontakta mig!

Kika gärna in på www.livingandroom.se  där finns en produktkatalog med massor av fina inredningsdetaljer!


1 kommentar: