måndag 9 juli 2012

Möblemang!

Vilken kojdag... massa mys med mini men medans hon tar en tupplur har jag date med målarpenseln, kulör VIT!

I helgen har det listats, tapetserats och målats...
När jag äntligen tror att jag är klar med färgburken dyker det upp nya projekt.
Just nu hänger matbordet på tork!

Smygpysslandet blir mer och mer, Vi har städat upp och förhoppningsvis blir det inflyttning i helgen eller början på nästa vecka!
Sambon har sin sista jobbvecka innan semestern och på onsdagen kommer det efterlängtade bänkskivan... Det ska bli kul och se hur resultatet blir efter x antal timmars jobb!

Fredrik längtar mest efter att få dra av pappen på golvet, jag väntar med spänning på bänkskivan och förhoppningsvis blir det så bra som man vill att det ska bli!

Tallrikshyllan på sin plats och stolarna jag har målat om har fått nytt tyg, Tyget kommer från Wibergs möbler i Älvdalen.

Lite handtag är oxå på sin plats... Många pusselbitar sóm hamnat där de ska i helgen!


1 kommentar: