torsdag 19 juli 2012

Kaffepaus!

Kära medläsare!
Tiden... den går galet fort ibland och jag hinner inte riktig med att uppdatera allt jag skulle vilja!
Har även hört att jag är efterfrågad, men här kommer en liten uppdatering, men bara en liiiten för sen håller vi er på sträckbänken tills ni får se en bildkavalkad på vårt kök!

Det är som sagt finliret vi putsar på just nu, och det är oftast sådant som tar sån tid!
I morgon kommer vattnet, sen kanske vi äter middag här inne i morgon!
Sitter i skrivandets stund inne i nya matsalsavdeningen, jag sitter bra skönt och njuter av vad vi åstadkommit!

Kaffehörnan e klar, Tassimon laddad och Green Gate muggarna hänger på krokarna!

 Dagens fynd var dessa kantband som jag kommer att ha i vårt hörnskafferi, just nu väntar vi på att hyllplanen ska torka som målats vita!

Jag vet att ni är en hel del " anonyma" nyfikna läsare där ute, träffade på en del idag, vilket är jätteskoj! Att ni vill komma in och kika på vad vi pysslar med får ni gärna göra, när pardörren är öppen så är vi ju hemma!

Välkomna in, kaffet är ju på plats och mormor har laddat frysen med bullar och kubb!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar