söndag 10 juni 2012

Kärleksfullt

Hej!
I Fredags jobbade jag, och jag överlevde!
Känslan jag fick när jag ställde mig i kassan var; Här var jag i går, Läskigt att tiden går så fort!
Riktigt kul att få träffa sina kunder igen och så blommorna såklart!

Eter lunchen var det dags för kreativitet till max; Bröllopsblommor skulle skapas till en god vän:
Här är resultatet:
Ser ni den lilla blå, den som endast bruden ska se... hihi den ville nog vara med på bild oxå!

Skapats har det även gjorts här hemma; eller mer spacklats... En vägg har kommit upp och en ny dörröppning har öppnats upp...
Bjuder på några kaosartade bilder:



Ja, renoveras det så renoveras det!... På Lördag ska de bli kalas här =)
Ännu ett spännande projekt hur vi löser det, men vi får hoppas sommaren har anlänt på riktigt då med HÖGTRYCK, så vi kan duka långbord ute på gräsmattan....
 De är nämligen så att Liten börjar bli stor och Stor börjar bli gammal... Vi firar 30:0 1:ett årsgalej!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar