måndag 7 maj 2012

Ny vecka!

Nystart eller kanske nyladdning är ett bättre ord. Förra veckan var sambon hemma och veckan gick i 110! Nu är han på jobb igen i Göteborg så jag och mini tar igen oss lite!'
Förra veckan bestod utav en hel del leveranser från olika leverantörer och idag kom ännu en sänding med fönster och dörrar.

Vi har längtat eter dem, och jag tror hela huset får sig ett rejält lyft av fönster och dörr bytet som kommer att ske nästa vecka.

Det finns 2 st saker jag absolut ville ha när det gäller huset. Det är ett gammeldags skafferi och en pardörr. Snart får jag båda!

Vår pardörr vi har beställt är helt ny hos återförsäljaren och vi är de första som kommer att få den, det roliga var när vi valde dörren så sa jag - Huvudsaken det får plats 2 st dörrkransar på den. Sören som han heter vår säljare tittade lite konstigt på mig ...... Vilka krav jag hade!

Så nu är man nästan som ett litet barn på julafton innan dörren är på plats, sen skall allt Sören, och ni andra med för den delen se att en Pardörr allt skall ha 2 st dörrkransar =)

Nu ska vi vila, nästa vecka går det i 110 igen, då är både Fredrik hemma, elektrikern och fönsterkillarna här, sen skall det monteras KÖK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar