tisdag 6 mars 2012

Takdropp!

Tiden bara rinner iväg och jag har kommit på att bästa tiden för mamma ledighet är just nu!
Ungen som just nu är vildare än vildast... fast jag anar att de blir värre ;-) kryper runt i 110 och kliver som står på allt som finns tillgängligt. Hon är en nyfiken liten dam som verkar veta vad hon vill... Ja, jag tror snart hon tar sina fösta steg!

Till helgen åker vi och checkar in på hotell, tar en weekend på annan ort och myser på.
Det finns ett syfte med resan, huset såklart... inköpslistan är nedpackad. Tyra har satt sig i resväskan men diverse övriga pinaler kastade hon genast ur...Vi får hoppas damen blir nöjd när vi anländer till given destination!

Annars då; Jag springer hos optikern för att hitta ett par riktiga Johanna brillor, vilket jag ännu inte gjort. I morgon gör vi ett nytt försök!
Vasaloppsveckan är över; Moraborna påstår att våren kommer efter den veckan, vi får väl se enligt uppgifter skulle det snöa på torsdag.

Nej, dags att krypa i säng och hoppas min vilding sover hela natten, jag vill vara en utvilad morsa så jag kan hänga med i hennes tempo!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar