torsdag 29 mars 2012

Brudmail!

Mini har somnat för kvällen, sambon är på ingående från Göteborg, men i Vara slutade bromsarna funka på firmabilen så de fick lov att ta en hyrbil hemåt, typiskt. Minigumman som längtat hela dagen efter pappsen men får en glad överraskning i morgon när hon vaknar!

Börjar inse att det står inte på förrän det är sommar, iallafall börjar min inbox i min e mail bevisa detta då blivande brudpar undrar om jag börjat jobba!
De känns i hjärtat och det glädjer mig att de inte glömt bort mig!

Jag kommer att göra lite brudbinderi framöver, men inte mycket eftersom jag ska vara mammaledig tills jul, men jag kommer att hoppa in några helger framöver.

På kvällskvisten har jag och en blivande brud diskuterat oss fram till hennes perfekta bukett. Det kommer bli något annorlunda lite udda men sååå henne! Lovar er bildbevis när det stora dagen är på G!
Nu börjar Biggest loser finalen, spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar