måndag 6 februari 2012

Planeringsdags.

Planerings och planteringsdags!
Jajjemensan, snart är det dags att börja planera och plantera inför kommande vår, sommar och slutligen skördetid! (Gurselov är det långt dit).

Nu har jag ju ÄNTLIGEN fått en trädgård, en gräsmatta stor som en fotbollsplan att planera.
Dock kommer denna sommar att vara mera planering än plantering, jag lär känna av, gå och fantisera och diskutera mig fram till ett framtida resultat och projekt.



MEN en sak är säker, så fort kärlen gått ur marken och man kan börja gräva skall jag göra mig ett jordgubbsland, ett måste, att få gå ner och plocka sina egna röda gubbar till frukost är ju rena drömmen.

Jag skall även plantera ett äppelträd eller 2!

Sen hoppas jag på en fin sommar så jag kan sätta mig i en solstol och skissa och rita upp min drömträdgård!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar