torsdag 23 februari 2012

En touch av rosa...

Dagen till ära bjuder jag på en stänk av rosa, rosa är inte riktigt min favoritfärg men just idag föll det sig naturligt i smaken!

Man skulle nästan kunna tro att min lilla minigumma här hemma hade varit och målat i den vackra engelska pelargonen, men nej! Den är bara så här naturligt vacker!

Å dessa ljuvliga tullisar, den fransiga varianten... å nej, än en gång, Tyra har ej klippt dem ;-)

Denna veckan verkar vara en "värt att fira" lite extra vecka... I Tisdags fyllde Tyras lilla farbror år, i onsdags Pappa Fredrik och i dag fick vi en liten prinsessa... och inte minst, min lillebror skall avverka de 9 långa milen på skidor så han och Johanna kommer i morgon kväll hem till dalen.

Jag slängde ihop en marängbotten med just en touch av choklad.... vad jag dekorerar den med har jag ingen susning om ännu, kanske kan de bli en marängswisstårta?!

Nu har vi helg, Fredrik är på ingående!
ta hand om Er, det är en och annan skidtok ute på vägarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar