tisdag 31 januari 2012

Vårglimtar!

Jag har börjat jobba på överblivna mammakilon, och det går riktigt bra faktiskt!
, åt rätt håll iallafall... Jag har satt upp några delmål, och längtans "unna mig själv" , för bättre pepp och kämparglädje.
Här kommer lite suckande "vill ha "go bitar ur Odd mollys vår kollektion!
Någon av dessa kanske kan bli min om jag sköter mig exemplariskt lite längre fram i vår, i en mindre storlek än vad jag har nu förståss!



Denna är bara för sötsnygg tycker jag, men rosa?! är nog inte jag... eller kanske, är för övrigt ingen rosa tjej...men modellen föll mig i smaken!








Dessa koftor kan jag inte få nog utav, har en i ull, så en i bomull borde oxå finnas i min garderob. Duvblått... läckert till ett par jenas och riktigt Johannigt!


Pepp pepp, å hejja mej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar