tisdag 6 december 2011

Tipp tapp...

Sakta smyger de fram, både julpinaler, krimskrams och en och annan hyacint mellan uppackningen av vardagliga detaljer.
Förra veckan var jag en trött morsa. Ja det är faktiskt ovanligt men gumman ville inte sammarbeta, samtidigt hade vi mellanlandat i Liden för att dagtid packa upp vårt krimskrams i Gåsvarv.
Jag var "halvdöd" och "halvsov" igenom både dagar och nätter, Lagomt till Pappa Fredrik kom hem så blev gumman normal igen och sov igenom natten, Jag hade förlorat x antal timmars skönhetssömn och fick vila upp mig i helgen samtidigt som lägenhetsdelen i huset skulle inredas!

Nu är allt som vanligt igen, fast gumman har kommit in i någon ny sorts rytm, de vill sägas sova 2 timmar i sträck helt plötsligt på dagen, så jag morsan får till och med leka florist och skapa vackra adventsarrangemang mellan varven!

Jag skulle vilja bjuda er på några bildbevis, problemet är att sladden till kameran fortfarande är nedpackad i någon kartong.... ja herregud, vi har att göra ett tag framöver... vart kommer alla grejer ifrån!


Nästa gång hoppas jag att kamerasladden är återfunnen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar